Tuesday, November 13, 2007

ادامه


شعر بود
شعر خالی که تو سرودی اش و نمی دونم اون وسط ها اسم من چی کار می کرد
شعر بود وشعر ادامه داشت شعر جریان داشت
و تو کم کم شاعر شدی
و تو آهسته آهسته شاعر خوبی شدی
که درد های آدم ها را پیوست به شعرت میزدی
همون طور که به موهات گیره همون طور که یه
...
و نمیدونم این وسط اسم من چی کار می کرد ؟ اسم من اسم تو اسم ما در هم تنیده شد. ما شدیم یک نفر، یک شاعر گرچه تو به همه می گفتی من، من مثل .. ....
من تمام..اما به قول خودت از همه خسته ام از همه..دیشب به خوابم اومدی با صورتی نورانی اما تر سناک

خیلی ترسیده بودم خیلی خیلی


ادامه دارد

2 comments:

اقاقیا said...

salam mehdi
mano bebakhsh ageh dir sar zadam aziz,virous ha adamo rahat nemizaran, hanooz font farsi nadaram, chon hameh chiz avaz shodeh , avalin kari ke kardam baraye to comment gozashtam, movafagh o payandeh bashi aziz.
faghat ageh mishod password nazarim khoob bood.

Anonymous said...

moontazere edamash hastam